I played the English national team in handball.

I don't usually boast about things like this but I thought this deserved a mentioning. I was part of the English league All-star team who played an exhibition game against the English national team that's aiming for the London Olympics 2012. We won with 37-28. My own performance for the day was far from what I expect from myself but it was fun anyway.


You can read more at:

http://www.sportfocus.com/webpro/handball/nlstory.cfm?ID=25190&NLID=42045

After our game we got to see two top European teams play as a warm up for their upcoming champions league games. The Hungarian team Veszprem beat Danish side Viborg with 31-26.


http://www.sportfocus.com/webpro/handball/nlstory.cfm?ID=25191&NLID=42045


Kommentarer
Postat av: Martin Karlsson

congrats!!

2007-09-03 @ 12:46:56
URL: http://www.mkpd.blogg.se
Postat av: Cissi

Åh, jag önskar att jag hade fått vara med och kolla!
Minns så väl dina första handbollsträningar i mörkblå tygoverall med ÖIF märke (verkligen hårt tyg). Nostalgi...Du hade inte riktigt fattat det där med att studsa och slog på bollen som for lite kors och tvärs. Minns också när du missade uttagningarna till länslaget eftersom du var utomlands och inte fick någon ny chans. Då sa du att du aldrig mer skulle spela handboll. Ha!!! Visst var det värt det att du fortsatte?! Jag tycker att du är cool i alla fall.
Tacka så mycket från mig för de många bilderna på Pixbox. Det var roligt att få se och det var underbart att det fanns så många bilder. Nästan som att jag fick vara med.
Hejar på dig!
Kram Cissi

2007-09-13 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0